Bezorging via PostNL

Heeft u gekozen voor bezorging door PostNL en is het door u gekozen product op voorraad dan ontvangt u uw bestelling binnen 4 werkdagen bij u thuis. Als u de eerste keer niet thuis bent zal PostNL het pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aanbieden. Mocht u ook de tweede keer niet thuis zijn, dan wordt uw pakket afgeleverd op het postkantoor. U krijgt hiervan bericht in uw brievenbus.  Voor iedere bestelling die via PostNL wordt verstuurd worden verzendkosten in rekening gebracht.

Bezorging via Eigen bezorgdienst

Voor een bestelling van onder de € 1000,- en die via onze eigen bezorgservice wordt verstuurd, berekenen wij eventueel verzendkosten. Voor bestellingen boven de € 1000,- die via onze eigen bezorgservice worden bezorgd berekenen wij geen bezorgkosten in onze regio.

Afhalen in de winkel

Haalt u uw aankoop op in de winkel dan kunt u zich melden bij het verkoop personeel.

Bezorging Buitenland

Oosterhoff levert online bestellingen alleen in Nederland en niet naar postbussen. Aankopen via de winkel kunnen wij in overleg leveren in het buitenland tegen een meerprijs.

Retourneren

Ons streven is dat u tevreden bent met de aankopen die u via uw Oosterhoff doet. Echter kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met uw aankoop of dat een artikel onverhoopt niet voldoet aan uw verwachtingen. Ook als er iets is misgegaan met de bezorging of als u een klacht heeft, kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Aankoop webshop

Het retourneren van een artikel is geen enkel probleem. U kunt uw online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.  Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product . Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:

– De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
– Artikelen die u zelf heeft samengesteld (geconfigureerd) mogen niet worden geretourneerd.
– Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
– Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
– Uit hygiënisch oogpunt kunnen enkele artikelen, zoals kussens en dekbedden, niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.

Artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden, kunnen helaas niet worden geruild of geretourneerd. Indien u een artikel terugstuurt die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet, krijgt u geen geld terug en wordt uw bestelling weer naar u teruggestuurd.

Aankoop winkel

Uw aankoop in de winkel kunt u alleen retourneren met de originele kassabon. Wanneer het artikel speciaal voor u is samengesteld en besteld kunt u niet retourneren. Dit valt onder annuleren.

Verzending retour bestelling

De kosten van het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening. U kunt via de volgende verzendmogelijkheden uw bestelling terugsturen naar ons magazijn:

Winkel

U kunt uw online bestelling ook terugbrengen bij ons in de winkel.

Teruggave aankoopbedrag 

Zodra uw retouraanvraag is verwerkt, krijgt u het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van uw zending worden niet teruggestort. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de artikelen in ons magazijn, teruggestort op uw bank- of girorekening.


Algemene voorwaarden - Privacy policy - Sitemap | ©2014 Oosterhoff Meubelen - Website door Project Arthouse